Google Görüntülü Reklam

Google Görüntülü Reklam

Google Görüntülü Reklam

Marka ve ürünlerinin daha fazla kişiye ulaşmasını isteyenler, yeni bir hedefleme kampanyası başlatanlar Google Display Network'e dahil olmuş olurlar. Fakat, birtakım hedefleri olan kişi veya kurumların bu hedeflerini gerçekleştirmesi için yalnızca bu networke dahil olması yeterli değildir. Bu amaç için reklamların oluşturulması şarttır. Google görüntülü reklamlar, Google Adwords'e kıyasla çok daha etkili reklamları ifade etmektedir. Görüntülü reklamcılık sayesinde metin üzerinden yapılan reklamların çok daha fazlasına ulaşılır. Görüntülü reklam sayesinde reklam içeriğinde görüntülere, renklere, butonlara, metinlere ve hatta animasyonlara yer verilir. Bu sayede, reklam verenler, vermek istedikleri mesajı çok daha etkili bir şekilde karşı tarafa aktarma şansına sahip olurlar.

Google Görüntülü Reklam Boyutları

Google görüntülü reklam boyutları; Google Adwords'e kıyasla çok daha farklı boyutlarda olmaktadır. Örneğin, 300x250 reklam boyutu, orta dikdörtgen olarak adlandırılmaktadır. Bu reklam türü, bilhassa yazıların içerisinde veya sonlarında yer almaktadır. Bunun dışında, 336x280 reklam boyutu; büyük dikdörtgen ismine sahiptir. Bu reklam türü de, yazıların içinde veya sonunda kendisine yer bulur. 200x200 reklam boyutu ise küçük kare olarak adlandırılır. İnternet sitelerinin sağ yanında yer alır. Bunların dışında, 728x90, 300x600, 468x60, 234x60, 120x600, 160x600, 970x90 ve 250x250 gibi reklam boyutları yer almaktadır. Bu reklam boyutları, farklı isimler aldıkları gibi farklı yerlerde kendilerine yer bulurlar. Ayrıca, arz bilgileri de değişkendir.

Google Görüntülü Reklam Boyutunun Önemi

Google reklam boyutunun ne kadar önemli olduğu herkes tarafından merak edilmektedir. Bilhassa başlangıç için reklam boyutu büyük önem taşımaktadır. Hedeflere ulaşma bakımından reklam boyutu önemlidir. Çünkü, kampanyanın performasını doğrudan etkiler. Hedefe ulaşma konusunda seçilecek daha küçük boyutlar, kampanyanın performasını olumsuz anlamda etkileyecektir. Reklam kampanyalarında düşük görüntülenmeye sahip olanların yapması gereken şey, daha popüler boyutlara yönelmektir. En çok kullanılan reklam boyutları arasında 300x250, 160x600, 728x90 ve 180x150 bulunmaktadır. Görüntülü reklamlar konusunda popüler olan boyutlar olsa bile bu durum bazı ülkelerde farklılık göstermektedir. Kısacası, görüntülü reklam boyutları, ülkelerin genel yapısına göre değişmektedir.

Google Görüntülü Reklam Türleri

Google görüntülü reklam türleri arasında üç farklı tür ön plana çıkmaktadır. Bunlara kısaca animasyonlu, statik ve interaktif adları verilmektedir. Statik reklamlar için en çok kullanılan biçimler ise JPG, PNG, GIF ve JPEG olarak bilinmektedir. Animasyonlu reklamlar ise SWF veya GIF biçiminde olmaktadır. İnteraktif reklamlar ise yalnızca SWF şeklinde olmaktadır. Bunun sebebi, interaktif reklamlarda bilhassa kullanıcının eyleminin gerekli olmasıdır. Doğru reklam türünü seçmek, başarılı olmak adına çok önemlidir. Animasyonlu ve interaktif reklamların statik reklamlara kıyasla çok daha verimli olduğu net bir şekilde söylenebilir. Çünkü, bu tip reklamlarda hareket söz konusudur. Hareketin olduğu yerde reklam körlüğü denilen kavram bulunamaz.

Google Görüntülü Reklam İçeriği Nasıl Olmalıdır?

Google görüntülü reklam ağında yayınlanan reklamlarda birtakım kurallara uymak gerekir. Öncelikle, kullanılan görsellerin şeffaf ve kolay hatırlanabilir niteliklere sahip olmasına dikkat edilmelidir. Google görüntülü reklamlarda bulanık görseller ve parlayan arka planların kullanılması söz konusu değildir. Buna ek olarak, reklamlarda tüm alanların doğru bir şekilde kullanılması gereklidir. Ayrıca, bir reklam içerisinde birden çok kopyaya yer vermek mümkün değildir. Görüntülü reklam verirken haber içeriklerinin veya metinlerin taklit edilmesi yanlıştır. Bunun dışında, kullanıcıların reklamlara tıklamasını sağlayacak hilelerden uzak durulmalıdır. Reklamlar, metinden farklı olduğunu belli etmelidir. Kullanıcılar, reklamla ilk karşılaştıklarında reklam olduğunu anlamalıdır. Markalaşma kullanılmalı ve müşteriler ana hedef olarak seçilmelidir.

01.

Profesyonel Ekip

Tamamen tecrübeli ve işlerinde uzman yazılımcılar tarafından tasarlanan ve hazırlanan yazılımları siz değerli müşterilerimize sunmaktan onur duyarız.

02.

Inovasyon

İhtiyaçlarınızı karşılayabilmek ve faydalı olmak amacıyla, hizmetlerimizde farklı, özgün, sürekli yeni fikirler geliştirerek siz değerli müşterilerimize sunmak önceliğimizdir.

03.

Responsive Art

Tasarım ve özel yazılım çalışmalarımızı her ekran boyutuna göre uyumlu kodlayarak, müşterilerimizin tüm platformlardan web sitelerine ve özel yazılımlarına en kolay bir biçimde erişmesini sağlarız.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
3_1.jpg
2_1.jpg
2_2.jpg
2_3.jpg
43.jpg
23423.jpg
2_4.jpg
12312.jpg
fd2.jpg
13213213.jpg
4444444.jpg
1231231234343.jpg
153434343.jpg
12312321123232.jpg
12312544.jpg
53343.jpg
3432.jpg
3434342342.jpg
3333.jpg
2342342342343.jpg
222.jpg
3333_1.jpg
32423.jpg
2122.jpg
23.jpg
1222.jpg
3343.jpg
222222332123.jpg
akpaono.jpg
1231234566.jpg